Sider

mandag den 15. november 2010

Sværvægt og WIP projekter

Sofia har været til 5 ugers undersøgelse her i dag og hold nu fast, hun vejer 5,2 kg og måler 57 cm (3540 g / 54 cm ved fødslen). Det er altså bare vildt - synes godt nok også jeg bare ammer og ammer...

Her i weekenden har vi fået fejret ikke mindre end 3 fødselsdage. Min mors fødselsdag var en af dem og hun skulle have en hæklet flagranke sammen med sin gave. Jeg gik selvfølgelig i gang alt for sent og blev derfor heller ikke helt færdig, selvom jeg kæmpede lige til det sidste. Det tager altså lang tid at sy det hvide med kædesting (skulle først lige lære teknikken) så jeg arbejder videre med ranken i dag.
Ellers har jeg gang i at forskønne et skrive / tegnebord til børnene. Fundet brugt til bare 25 kr. Der skal forskelligt tapet / papir på i "patchwork lapper" - tror det bliver rigtig fint. Ud over bordet fandt jeg også et gammelt Danmarks "kort" (viskestykke). Det skal monteres på et lærred og hænge på væggen ved skrivebordet - men meget mere om det projekt senere...

8 kommentarer:

  1. Hold da op, men så kan du da se tydelige resultater af al den amning:-)

    Tror også jeg vil lave en flagranke snart. Kunne jo være så fint på juletræet nede hos mine forældre, hvor vi skal holde jul.

    SvarSlet
  2. Mie - Ja det er jo vildt jeg allerede skal til at finde str. 62 frem til hende :-)

    Ja skønt med en flagranke på juletræet....det skal vi da også have :-)

    SvarSlet
  3. Jamen, der er da gods i din mælk :)

    Jeg er lige blevet færdig med en flagranke med 10 splitflag - og det er ikke hæklingen, der er den hårde del af arbejdet...

    Klem

    SvarSlet
  4. Hold da op, hun har sandelig fart på, din lille datter - hun skal hurtigt blive stor :-)

    Randi

    SvarSlet
  5. Det er bare så cool en fornemmelse at ku gi sit barn alt det mad! Tillykke med flødebabserne;)

    SvarSlet
  6. Hun vil da frem i verden hende Sofia, hva'. Fantastisk! :-)
    Jeg er også rigtig spændt på at få Alvin til 5 ugers undersøgelse i næste uge, og se hvor stor han er blevet :-)
    Spændende projekter du har gang i - viskestykket er da helt fantastisk! :-)

    SvarSlet
  7. Mette - Nej det er bestemt ikke hæklingen der er slem men at hæfte ender og sy det hvide tager godt nok lidt tid :-)

    Randi - Ja hun behøver altså ikke have så travlt..

    Kat - Ja haha flødebabser det har du helt ret i:-)

    Louise - Ja det bliver spændende at høre om Alvin også har travlt og tænk engang der "allerede" er gået 5 uger :-)

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.