Sider

fredag den 13. april 2012

Gardin eller elefanthue?

Jeg har fundet et skønt gardin fag i min genbrug - det er med piger, regnbuer, hjerter og søde tekster.

Gardinet er 120 x 155 cm men den nederste kant skal lige sys, hvis det altså skal bruges som gardin. Generelt er farverne meget klare bortset fra et par engle i højre hjørne.

Mon der er en derude der kunne være interesseret i en rask byttehandel? Jeg er interesseret i rib og retrostof.
Derudover har jeg syet en lille (for lille) elefanthue, den sidder alt for stramt på Sofia´s ellers lille hoved. Den er rosa med en sød løve/tiger på den ene side, brunt foer og ribkant, en lille sløjfe med små brune blomster og syet med hvide stikninger overalt.
Jeg sælger den for 50 kr inkl. fragt og vil tro en pige på 6-9 mdr. vil passe den. 
Skal nok lige måle Sofia men hun drømmer sødt ude i barnevognen.

Send mig en mail, hvis du er interesseret: 

mettew@sol.dk 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.