Sider

torsdag den 24. maj 2012

Bestilling på nederdel og burgere i det grønne...

Jeg åbner op for et par bestillinger på halv-sol-nederdele. Vælg mellem lyserød eller lilla (ikke mere på lager) retro. Nederdelen koster 170 kr inkl. fragt og syes i alle størrelser- er det noget for din datter, så send mig en mail:

mettew@sol.dk
 
Aftensmaden blev spist i det grønne i går. Jeg havde forberedt byg-selv-burgere -
 burgerboller med sesam, grøntsager og en hakkebøf. Mad smager bare særlig godt i det grønne...

5 kommentarer:

  1. hold op nogle fine nederdele, dem skal du nok få solgt en del af.

    skønt billede af 3 guldklumper.

    SvarSlet
  2. Skønne nederdele - må lige høre mine piger i morgen, hvilken de helst vil have...

    Kh
    Kirstine

    SvarSlet
  3. Super fine nederdele.. Ærgeligt at min kærestes pige nægter at gå i tøset tøj :(
    Uh hjemmelavede burgere er også et hit herhjemme. Det er så lækkert sommermad :D

    SvarSlet
  4. Hejsa er helt vild med den gule nederdel med elefantlommen :) Den er bare for skøn.

    Måske man selv skulle forsøge dig - det virker overskueligt, også for en, der ikke er så sykyndig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - du siger bare til hvis jeg skal sy en nederdel til dig med elefantlomme.....men ja det er klart et godt projekt til en sy-begynder :-)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.