Sider

onsdag den 23. maj 2012

Skov, strand, våde sko og så lige en vest mere....

I weekenden var vi på en lille tur til Middelfart. Vejret var ikke specielt godt på første del af turen, så vi måtte sidde i bilen og spise vores madpakker - men så skal jeg lige love for vi fik solen at mærke over middag....
Et af de få billeder, hvor alle fire er samlet....
Sofia stoppede IKKE ved vandkanten men fortsatte direkte ud i vandet....
Sådan en tur giver trætte børn - så jeg fik mulighed for en stund ved symaskinen - 
det blev til endnu en vest syet af et par quiltede dækkeservietter købt for 5 kr på genbrug. 
Vesten er pyntet med en stor knap på lommen og alle kanter er gul/hvid køkkentern.

6 kommentarer:

  1. Orv det var da en fantastisk ide at bruge dækservietterne til.. Måske jeg er langsom og at du allerede har vist hvordan, men ellers er du så ikke frisk på en DIY

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej - du skal finde et mønster på en vest, klippe den ud af de quiltede dækkeservietter, sy sammen i skulder og sider og tilsidst kante med skråbånd. Jeg bruger to servietter til en vest - en til bagsiden og en til de to forstykker. Håber det kan hjælpe dig lidt på vej :-)

      Slet
  2. Dejlige billeder :o) Og utroligt at gamle dækkeservietter kan forvandles til sådan en sød vest, den er virkelig fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja vesten er rigtig sød især til noget i denim....og så er det jo helt vanvittig billigt med den slags genbrug :-)

      Slet
  3. Fine billeder... :)
    Vi drager også til fyns området/middelfart i næste weekend.. Håber vejret er bedre der.. :)
    Og sikke søde veste... Det er alt for længe siden jeg har fået kommenteret hos dig, selvom jeg troligt læser med.. :)
    KH

    SvarSlet
  4. Hej Rakel - glæd jer! Området er bare så fantastisk smukt - der er også en kæmpe stor dyrepark lige ved vandet - bestemt også et besøg værd. Jeg halter også bagefter med alle kommentarerne men dejligt at høre du følger med herinde :-) Rigtig dejlig tur til det fynske

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.