Sider

tirsdag den 2. juli 2013

Blomstrede bukser og cover til smartphone

Et par meget "larmende" baggy retro bukser har jeg fået syet. De passer perfekt til mine til tider meget larmende/snakkende børn...



Min mobil kunne ikke klare turen til Bulgarien og derfor har jeg været ved at sy et polstret mobilcover, så jeg ikke skal betale 1000 kr til reparation en gang til !

Det blev så til en hel lille produktion, da de var så hyggelige at sidde og sy - kig derfor forbi Amio, hvor de resterende er sat til salg. 
Jeg har fået inspiration hos Binemor - dog tilføjet en lille lomme hvor 
Visa eller kørekortet lige kan sidde...

3 kommentarer:

  1. Super lækre ting Mette, wauw, de bukser ville også være fede i voksenstr. :)
    SÅ smart med lille lomme på mobil-sleeve! Tak for link

    SvarSlet
  2. Hvor er de blevet fine de bukser med lækre detaljer. Og god ide med lommen på mobilsleeven!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.