Sider

fredag den 6. juni 2014

Knickers til Emil

Så har jeg fået sakset og syet i noget af det nye stof - ret meget faktisk men sådan har jeg det vist bare med nyt stof - det kribler i fingrene og jeg måtte bare sy, sy og sy....

Emil har fået fem par knickers der går lige over knæet....præcis som han bedst kan lide det. Et par med isbjørne, tigre, panda, fly og de ternede som jeg hele tiden har haft i tankerne.

Derudover har Sara fået en top med tigre, en kjole med isbjørne og et par baggy kníckers med panda. Ida og Sofia har jeg også lovet en portion hver så nu må jeg se hvad de finder på at bestille....
 
 
 Jeg syr gerne tilsvarende knickers til 225 kr, sommertop til 150 kr, kjole til 225 kr eller baggy knickers til 175 kr



1 kommentar:

  1. Hvor ser de lækre ud og et rigtigt lækkert udvalg af stof :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.